0
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد
تعداد کالا در سبد خرید
مجموع خرید شما
  تومان
اتمام خرید
تمام محصولات
همه محصولات

سوالات متداول شاپتی

آیا برای خرید از شاپتی باید ثبت نام کنم ؟

بله

در سایت شاپتی چگونه ثبت نام کنم ؟

می توانید از طریق این صفحه ثبت نام اولیه خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که برای سفارش از سایت شاپتی می بایست تکمیل فرم ثبت نام را بعد از ثبت نام اولیه انجام دهید.

آیا می توانم اطلاعات قبلی خود را مشاهده کنم ؟

بله. بعد از اینکه وارد ناحیه کاربری خود در سایت شاپتی شدید میتوانید در پروفایل شخصی خود اطلاعات قبلی خود را مشاهده بفرمایید.

آیا ویرایش حساب کاربری امکان دارد ؟

بله. از طریق پروفایل شخصی این امکان وجود دارد.

ساعت ثبت سفارش در شاپتی چگونه است ؟

شما می توانید سفارش خود را در تمام روز های هفته به صورت 24 ساعت از طریق سایت شاپتی ثبت بفرمایید و یا اینکه از ساعت 8 الی 22 به صورت تلفنی سفارش خود را به ثبت برسانید.

چگونه میتوانم محصول یا محصولات مورد نظرم را انتخاب کنم ؟

وارد صفحه محصولات مورد نظر خود شوید و با استفاده از گزینه "افزودن به سبد خرید" محصولات مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در همان صفحه می توانید تعداد درخواستی از محصول مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

بر روی منو سبد خرید خود، که در سمت چپ گوشه بالای صفحه قرار دارد کلیک بفرمایید. با زدن دکمه "اتمام خرید" وارد صفحه سبد خرید خود خواهید شد. در صفحه سبد خرید می توانید سفارش یا سفارشات خود را مشاهده بفرمایید و پس از تایید سفارش یا سفارشات روی گزینه انتخاب شیوه ارسال کلیک نمایید تا مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.

آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم ؟

بله. در صفحه "شیوه ارسال" در قسمت "مشخصات دریافت کننده محصول"، نام شخص دیگری که قصد دارید سفارش شما برای ایشان ارسال شود را وارد نمایید.

در صورتی که سفارش برای شخص دیگری ارسال شود، آیا فاکتور خرید نیز برای شخص تحویل گیرنده ارسال می شود ؟

بله. فاکتور خرید برای تحویل گیرنده محصول ارسال خواهد شد.

آیا میتوانم زمان تحویل سفارش را مشخص کنم ؟

بله. در صفحه "شیوه ارسال" شما می توانید زمان تحویل سفارش را مشخص کنید.

هزینه سفارش را چگونه باید پرداخت کنم ؟

پرداخت هزینه سفارش به چهار صورت امکان پذیر است

1- پرداخت در محل: شما پس از دریافت سفارش، هزینه مورد نظر را همان لحظه پرداخت می کنید.

2- پرداخت الکترونیکی: هزینه سفارش را در زمان ثبت سفارش از طریق تمامی کارت های عضو شتاپ پرداخت می کنید.

3- کارت به کارت: هزینه سفارش را در زمان ثبت سفارش به شماره کارت شاپتی که در صفحه "ثبت نهایی سفارش" درج شده است واریز می نمایید.

4- واریز به شماره حساب: هزینه سفارش را در زمان ثبت سفارش به شماره حساب شاپتی که در صفحه "ثبت نهایی سفارش" درج شده است واریز می نمایید.

با استفاده از کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را به صورت الکترونیک پرداخت کنم ؟

از طریق تمامی بانک ها یا کارت های عضو شتاپ این امکان وجود دارد.

پرداخت اینترنتی ناموق بوده ولی از حساب من پول کسر شده است حال باید چه کاری انجام دهم ؟

گاهی ممکن است در زمان پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموق انجام شود و پول از حساب شما کسر شود.

در این حالت خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را تا 72 ساعت دیگر به صورت خود کار به حساب شما بازمی گرداند.

اگر تا 72 ساعت پول به حساب شما برگشت داده نشد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا پول به حساب شما برگشت داده شود.

هزینه ارسال سفارش در شاپتی به چه صورت محاسبه می شود ؟

هزینه سفارشاتی که بیش از 10 هزار تومان باشد به صورت رایگان است و در غیر این صورت هزینه ارسال در زمان ثبت سفارش به شما اعلام خواهد شد.

آیا شاپتی مالیات بر ارزش افزوده روی فاکتور دریافت می کند ؟

خیر

وضعیت ارسال ها در شاپتی چگونه است ؟

درحال بررسی: سفارش شما از طرف کارشناسان شاپتی درحال بررسی می باشد.

ارسال درخواست به انبار: سفارش شما پس از تایید از طرف کارشناسان به انبار ارسال خواهد شد.

درحال ارسال: سفارش شما پس از تأمین در انبار به مسئول تحویل برای ارسال سفارش شما داده خواهد شد.

ارسال شده: سفارش شما از طرف مسئول تحویل به شما تحویل داده شده است.

منتظر پرداخت: سفارش شما منتظر پرداخت از طرف شما می باشد.

پرداخت شده: هزینه سفارش از طرف شما پرداخت شده است.

پرداخت نشده: هزینه سفارش از طرف شما پرداخت نشده است.

پردختت شده منتظر تایید: هزینه سفارش از طرف شما پرداخت شده است و منتظر تایید واحد مالی شاپتی است.

پرداخت در محل: هزینه سفارش در محل پرداخت می شود.

نقص اطلاعات دریافت کننده: اطلاعات وارد شده برای دریافت کننده محصول اشتباه است.

بعد از ثبت سفارش، چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم ؟

تمامی مراحل سفارش کالای شما از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود. همچنین می توانید وضعیت سفارش خود را از صفحه پیگیری سفارش / سفارشات در قسمت پروفایل شما به صورت آنلاین مشاهده نمایید و یا با شاپتی تماس حاصل نمایید.

آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است با شاپتی تماس بگیرم ؟

تمامی مراحل سفارش کالای شما از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود. همچنین می توانید وضعیت سفارش خود را از صفحه پیگیری سفارش / سفارشات در قسمت پروفایل شما به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش، سفارش را تغییر دهم ؟

این امکان زمانی وجود دارد که وضعیت سفارش شما "در حال ارسال" و یا "تحویل داده شده" نباشد. در حال حاضر جهت تغییر سفارش می بایست با شاپتی تماس بگیرید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش، سفارش را لغو کنم ؟

این امکان زمانی وجود دارد که وضعیت سفارش شما "تحویل داده شده" نباشد. در صورتی که هزینه سفارش لغو شده را پرداخت کرده اید، هزینه تا 24 ساعت دیگر به شما عودت داده می شود. در حال حاضر جهت لغو سفارش خود می بایست با شاپتی تماس بگیرید.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت بوده و سفارش دادم مغایرت داشت، باید چه کار کنم ؟

نسبت به قانون تضمین کالای شاپتی، میتوانید در زمان تحول کالا آن را مرجوع نمایید.

اگر کالایی که به دستم رسیده، ایراد یا آسیب دیدگی داشت باید چه اقدامی انجام دهم ؟

نسبت به قانون تضمین کالای شاپتی، میتوانید در زمان تحول کالا آن را مرجوع نمایید.

آیا قیمت ها در شاپتی به روز هستند ؟

بله

آیا امکان خرید عمده از شاپتی وجود دارد ؟

بله. برای این مورد لطفا با شاپتی تماس بگیرید.

چگونه به شاپتی اعتماد کنم ؟

نماد اعتماد الکترونیک، به کسب و کار های اینترنتی رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیک توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی اعطا می گردد و پس از دریافت نماد اعتماد الکترونیک، فروشگاه مدام تحت بررسی و کنترل این سازمان است.

نماد اعتماد الکترونیک شاپتی را می توانید در پایین صفحه اصلی مشاهده نمایید.

آیا شاپتی شعبه یا نماینده دیگری دارد ؟

شاپتی هیچ شعبه و یا نمایندگی دیگری در سراسر ایران ندارد.